معرفی, مقالات

مخزن دستمال حوله ای و دلسی

%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa, %d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c - مخزن دستمال حوله ای و دلسی

معرفی مخزن دستمال حوله ای و دلسی N فولد :

سرویس های بهداشتی عمومی به منظور تسهیل در امر خشک کردن بهداشت دست ها و صورت ها پس از شستشوی آنها از دستمال های حوله ای رولی استفاده می کردند. رول های حوله ای کاغذی با توجه به یکبار مصرف بودن آنها بسیار مورد استقبال قرار گرفت اما با مشکلات متعددی روبرو گردید از جمله ، مصرف بالا ، در دسترس بودن همه دستمال ، در معرض خیس شدن و آلودگی در سرویس ها و عدم برش دقیق پرفراژ ها که همگی در جهت افزایش مصرف و هزینه های گزاف مجموعه صورت می گرفت.

مخزن های N1  و دستمال های حوله ای N فولد مشکلات رول های حوله ای کاغذی  را برای همیشه حل کرده است. کاهش مصرف محسوس ( بیش از 30 % ) به همراه افزایش سطح بهداشت سرویس های بهداشتی عمومی از جمله بیمارستان ها ، تالار ها، رستوران ها و شرکت ها را ملزم به جایگزینی این سیستم پیشنهادی ما کرده است.

به دلیل برش کامل دستمال و استفاده تنها 1 شیت دستمال در صورت استفاده هر فرد ، سرانه مصرف بسیار کاهش می یابد .با توجه به عدم آلودگی تمامی دستمال ها به دلیل واقع شدن در مخازن N1  و D1  تا آخرین برگ کاملا بهداشتی و با صرفه استفاده می شود. مخازن  N1 چون با مکانیسم کلید و قفل تجهیز شده است ، امکان دسترسی مصرف کنندگان به تمامی دستمال غیر ممکن می باشد و حفظ زیبایی و سازگاری محیط های سرویس بهداشتی عمومی را باعث می گردد. مهدکودک ها ، مدارس ، کلینیک ها و تمامی سرویس عمومی که نیاز به سطح بالای بهداشت عمومی و کاهش سرانه مصرف و صرفه جویی اقتصادی دارند به علت جایگزینی رول های حوله ای با دستمال های N فولد به همراه مخازن N1 حرکت می کنند.

 

خواندن این مطلب
پک بهداشتی ضد آنفولانزا

برای خرید مخازن N Fold  و سایر محصولات شرکت برگ نیکی رسان می توانید به فروشگاه سایت ما وارد شوید .

برای خرید مستقیم مخازن D1 و N1 می توانید از دکمه های زیر استفاده کنید .

[aio_button align=”center” animation=”pulse” color=”pink” size=”medium” icon=”shopping-cart” text=” میخواهم مخزن N1 را بخرم” relationship=”dofollow” url=”https://bargniki.com/product/towel-dispenser-n1/”]

[aio_button align=”center” animation=”pulse” color=”pink” size=”medium” icon=”shopping-cart” text=” میخواهم  مخزن D1 را بخرم” relationship=”dofollow” url=”https://bargniki.com/product/delsi-dispenser-d1/”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *